Dagens dag

Internet ligger nere så därför bloggar jag från mobilen nu. Måste bara säga att dagen har varit bra, vaknade dock imorse och var extremt trött. Låg kvar ett litet tag i sängen och började sedan att skynda mig till skolan. När jag kom till skolan så hade jag historia, sedan hade jag tyska och sen lunch. Så hungrig jag var! Ah! Dessutom så var det otroligt god mat... Det var nämligen stuvade makaroner med köttbullar. Mums! 
Efter lunchen så hade vi svenska där höll vi på med ett argumenterande tal som vi skulle hålla för några klasskamrater. Enligt mig gick det jättebra för både mig och klasskamraterna! 
Sitta lektionen jag hade var matematik, vilket också gick super bra! Kom en bra bit på matten vilket var jätteskönt!

Efter skolan så sprang jag och två kompisar till bussen men hann tyvärr inte med den så jag och Adam (en av kompisarna) gick till tvärbanan istället. Men den missade vi också... Sen när vi kom till gullmarsplan så missa vi bussen vi skulle ta också. Men det gjorde absolut ingenting då bussen vi kom på åkte en annan väg då Nynäsvägen var helt stillastående. Så vi kom förre alla, yeees! 

Sen kom jag fram till gymmet och var jätteglad då jag la på 10 kilo på benpress och 5 kilo på en annan maskin. Blir alltid lika glad när det går framåt i träningen! 

Efter att ha tränat i lite mer än en timme så gick jag till Tyresö centrum och hämtade ut mina glasögon. Spännande, har suttit och testat de lite och det verkar bra än så länge! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback