Dagens rutiner.

Dagens dagrutiner. Idag har också var en super bra dag och jag mår bra! Vaknade dock av att pappa sa att vi hade försovit oss. Då alltså med ungefär fem-tio minuter men det är okej pappa. Det var säkert mer bara att jag inte reagerade över det. Gick iallafall kvar i sängen ett bra tag och sen pallrade jag mig upp men satte på nrj där Ola, Roger och Titti nu mera pratar i radio. Trevligt! 
Kom till skolan och hade naturkunskap vilket var roligt, vi ska olika tester så det är kul. Min grupp ska träna och se vad vi får för förändringar. Tyvärr är jag fortfarande förskyld så jag har inte så stor lust att träna men snart är jag frisk igen. 
Sen hade jag matematik och vid tolv så slutade jag. Tack och hej levepastej. 
Nepp... För då hade elevrådsmöte dock är vi världens bästa elevråd så det var jätteroligt som vanligt. Vi hade litet längre möte idag och satt och prata och drack choklad med pepparkakor bredvid. Mums! 
Stannade ett tag och pratade lite allmänt med Molly, Alexander och Martin om en massa saker men sedan började jag röra mig hemåt.
Träffa Lo på väg hem och bestämde mig för att gå med henne och en kompis till henne i ringen då de skulle leta jobb. Härligt!
Hm... Undra om de får något. Men nu tänkte jag ge mig själv lite ledigt och sitta och kolla på serier och äta choklad i min mysiga pyjamas.
 
 
Mitt blodtryck från dagen... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback