Dagens speciallare.

Sitter just nu i min säng och har precis avslutat ungefär 10 minuter av Criminal minds. En serie som jag verkligen har fastnat för och ber er alla att kolla på. Värt det! Iallafall om man gillar polisserier och det gör ju jag. Spännande var det.
 
Idag har jag gått i skolan, förvånande ellerhur? Inte så värst... Dock har jag inte mått bra. Har otroligt ont i huvudet och magen. Vet inte riktigt varför, en teori om att jag har ont i huvudet är att jag använder glasögonen och då kan det göra ont i början. Men jag har riktigt ont. 
Men ananrs har dagen rullat på, gick på hälsosamtal uppe hos skolsyster och såg att jag har vuxit... Jaha... 179,5 är jag nu. Blev ganska förvånad men det har varit många som har sagt att jag har blivit längre... 
Slutade ungefär tio i fyra och begav mig då hem. När jag var på väg hem så skulle jag gå över ett övergångställe och märkte att bilen som stannade kördes av min far. Så där hoppade jag in och pappa parkerade den vid oss och sedan så gick vi till Willys och handlade. Vi köpte en massa go saker. Trevligt! 
 
Idag har jag fått höra av många att jag har klätt mig snygg och varit riktigt fancy. Och det värmer så tack alla som har sagt det! 
Kärlek till er guys ♥
 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback