Dammigt värre.

 
Jag förstår verkligen inte hur det kan bli så dammigt som det är i mitt rum. Inte i hela mitt rum, men i min bokhylla... På övre bilden ser man exakt var mina nagellack har stått. Förstår inte hur det kan bli så. Jag städade för inte så längesen tillomed. Men nu ser det iallafall bättre ut. 
 
Jag har hunnit med att hjälpa mamma med att städa vårt förråd. Så det skulle bli mer plats, då vi senare när Johan kom hit kunde bära ner en säng. Som jag inte ens bar, men ändå. Sen har jag också hunnit äta en massa pannkakor med min bror och mamma. Sen så har jag redan sagt att jag städat min bokhylla... Haha. 
Men nu har jag sjunkit ner i min säng och sitter och smsar med Alex och Alexander. Har faktiskt pratat med jättemånga idag som jag inte pratat med på länge. Kul! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du fotografera ditt rum hos din mamma och lägga upp bilder?

2014-01-02 @ 18:25:41
Postat av: Anonym

Men hallå har du inte lärt dig något av. T.e.x att städa och hålla rent. JAJAJA jag vet det var ett skämt, inte min starka sida.. fin blogg häls Pappa

2014-01-02 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback