En kärlekshistoria

Filmen som jag såg ikväll med Nathalie var så underbart bra. Det är en gammal film från 1970 talet som heter En kärlekshistoria och är helt fantastisk. Älskar verkligen den filmen och det gjorde Nathalie med... Haha, under filmen så satt hon och höll nästan på att börja gråta och jag kan inte mer än hålla med henne. 
Filmen handlar om två tonåringar som är ungefär 13 år gammal och riktigt häftiga. Det är så extremt häftigt att filmen är gammal också... Mamma säger att det är en kultur film, men den här är riktigt bra och jag säger till er alla att ni borde se den. Helt otroligt bra film, jag blev nästan lite kär i de båda. Oj då... 
 
 
Så jag tipsar er alla att hitta den filmen och kolla på den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback