Fest måndag.

Det är ju faktiskt fest måndag. Ja hoppas inte ni har glömt det nu, för det är ju nämligen så att nu är det en ny vecka och nya tag. 
Som ni märker är jag glad! Vaknade runt sju idag men jag låg kvar i sängen ungefär en kvart / tjugo minuter, vilket faktiskt inte blev något problem. Tvärt om... Gick hemifrån ungefär tjugo över åtta men kom på när jag kommit en bit till bussen att jag var tio minuter för tidig. Dock tog jag en tidigare buss och åkte till skolan och satte mig och plugga Engelska. Hade nämligen verb till idag som jag skulle kunna men glömde de. Dock gick det jättebra att plugga in de. 
När jag slutade för dagen så satt jag kvar i skolan och pluggade på Svenskan. Ska framföra ett argumenterande tal imorgon. Vi får se hur det går, men det går nog bra. 
Sen gick jag ner till Sickla Köpkvarter för att kolla på en väska och se lite hur stor själva väskan var i innehållet. Börjar gilla den men vet inte riktigt... Hm...
Sen hämta pappa mig och vi åkte en bit på vägen tills vi kom till ett lite lugnare ställe där jag fick övningsköra ifrån. Jättekul! Har kört på både motorvägar, små vägar och en parkering. Men jag tycker nog det gick bra! 
Sen var vi även och handla och nu tänkte jag gå ut och gå med Eddie lite så han får en liten promenad innan det är dags för mat.
 
 
Vi tvättade även bilen idag... Så nu är den för tillfället vit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback