För min dag har varit helt fullt upp.

Det stämmer faktiskt. Jag har haft fullt upp. Hade först naturkunskap som lektion där gick helt okej, satt dock och letade efter hemsidor att hitta fakta om nackdelar med att vara vegetarian. Tillslut frågade jag Adam som snällt hjälpte mig... Men då var lektionen slut. Haha... Sen hade jag matematik som andra lektion vilka var ganska roligt... Fick något nervöst sammanbrott men det gick snart över. 
Jag slutade 11:45 men gick ner till matsalen och tog lite lunch sen så stressade jag och Linn till bussen som snart skulle gå. Märkte snabbt att antingen så var vi tidiga eller så var bussen sen. 
Vi åkte in till Slussen och gick skilda vägar där. Jag gick och letade efter en liten överrasking till mamma som jag inte hittade så jag åkte istället till Hornstull och gick till Ica där köpte jag en choklad ask sen gick jag till henne och kikade in igenom dörren till hennes jobb. Sen gömde jag mig lite busigt och ringde på ringklockan. Förvånad blev hon när jag kom in sjungade med en chokladask i handen, men glad! 
Stannade där ett tag och efter ett tag kom Nettan (mammas kompis sen länge tillbaka) och överraskade mamma med. Jätteroligt! 
 
Efter en-två timmar så begav jag mig till gymmet, tog sällskap med Nettan till skanstull och satt sedan och läste ur min bok på väg till Tyresö, härligt att kunna koppla av med en bok i handen på bussen! Sen så gymmade jag i sisådär en timme. Hoppade in i duschen och skulle gå ut till pappa när han ringde och sa att han hade fastnat i bilkö, det var någon som hade krockat. Så jag gick till Tyresö centrum där jag träffade på en gammal kompis mamma som jag även känner och det var jättetrevligt! 
Men det var inte det jag skulle göra där, utan det var nämligen så att jag skulle kolla mina ögon. Domen fall till att jag fick läsglasögon, ska hämta ut de om en vecka. Blir säkert jättebra! 
Jag och pappa köpte med oss fika som vi ska festa på efter maten. Gott! 
 
Det sista jag gjorde var att övningsköra. Hmmmm... Hur gick det då? Jo det gick super bra enligt mig då... Eller alltså ja, efter några nervösa sammanbrott så gick det bra, pappa tyckte det gick bra. Körde runt i flaten vid Älta och sen tillbaka till Tyresö och sedan motorvägen till Skarpnäck och sedan så körde jag små vägar in till skanstull. 
 
Nu ska jag äta. 
 
 
Pappa förklarar att han har överlevt övningskörningen med dottern, dottern trodde att hon skulle dö åtta gånger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback