Godmorgon eller var det god kväll?

Sitter i min super mysiga pyjamas i min brors soffa och bara njuter. Hoppade precis ut ur duschen och kände att det var dags att vila. Så nu sitter jag här redo och inte göra någoting, tycker nog att vi alla är värda de stunderna. 
Har föresten super ont i magen då mamma försöker göda mig med massor av mat. Jo ja... Sen får vi inte heller glöma godisskålen som står på vardagsrumsbordet. Hmmm... Men jag ska inte klaga. 
 
Idag blev en ganska bra dag som jag trodde det skulle bli igår. Vaknade klockan nio bredvid min kärlek. Egentligen så vaknade jag tidigare då pappa kom in och sa hejdå men jag gick inte precis upp. 
När jag vaknade så kramades jag med min fina, sådan lyx hade jag. Sen så åt vi frukost och gick en bit och sedan så skildes vi åt. Gick till bussen och satte mig när och bara njöt av att få åka buss. Hm... Låter jättekonstigt men det var skönt. Läste lite ur min naturkunskapsbok för att se om jag hittade någon fakta där. Men hittade dessvärre inget.
När jag kom fram till skolan skrev jag ut mina källor på ett papper och sedan så hade jag mitt seminarium. Gick ganska bra, men dock drog min grupp över tiden med ungefär en kvart samtidigt som vi inte hann med att prata om två dieter. Hmm... 
Efteråt gick jag på lunch med några kompisar och sedan satt jag och pluggade från halv ett / ett till kvart i tre då jag var klar med de frågorna jag skulle göra. Skönt!
Åkte hem och plockade ihop och begav mig till Friskis för att gymma, hann dock inte gymma så länge då jag inte hade planerat att vara kvar i skolan så länge. Men sisådär en halvtimme / tre kvart hann jag med vilket är jätte bra! Men stressade igenom lite, vilket inte är så jättebra. 
Sen har jag åkt till broderns lägenhet och ätit, vilket jag redan pratat om...
 
Vad har ni gjort idag? Har ni några planer för kvällen? 
 
 
Nu är jag äntligen med min kisse igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback