Igår med med mina fina

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag hade en super mysig dag. Tyvärr vaknade jag med halsont som jag redan berättat, som tur var så vaknade jag med min prins. Några timmar efteråt åkte han hem och några timmar efter det så gick jag till Gunnarsson café och träffade mamma. Vi satt och åt semlor med respektive Fanta och kaffe, ni kan gissa vem som tog vilken dricka... 
 
Jättemysigt var det! 
Sen gick vi vidare till ringen och köpte lite mat inne på Ica och så gick vi till H&M och kollade på deras rea. Mamma fick med sig en jättefin tunika därifrån! Och en massa galgar. 
 
 
Sen mot kvällen så gick jag mot skanstull tunnelbanestation för att möta upp min fina vän. Linn gick förvirrat emot mig utan att ens veta att det var jag, så jag passade på att skrämma henne. Hon blev ganska rädd om man säger så. Skrämmaren Ida slår till igen! 
 
Men sen så stannade hon hos mig till ungefär tio-halv elva på kvällen och vi hade jättemysigt. Satt och pratade en massor och åt jättegod mat som pappa hade fixat till mig innan han åkte till Gotland. 
 
 
Tack både mamma och Linn för den trevliga dagen/kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback