Insändare och glädje!

Glömde att säga till er att en jätteroligt och spännande sak hände för mig häromdagen. Det var nämligen så att en insändare som jag skrivit kom med i tidningen, i Dagens Nyheter. Hur roligt är inte det? 
 
Det var nämligen så att vi fick en uppgift i svenskan att skriva en insändare på lektionen. Jag skrev min klart och skickade in den i sluten av lektionen. Ungefär någon timme efteråt så fick jag ett mail av en kvinna som jobbade på Dagens Nyheter som sa att hon gärna ville ha med min insändare i tidningen. 
Ni skulle sett mig då, jag som satt i matsalen med mina kompisar började med glädje att små skricka lite som fick de att börja undra vad jag gjorde. Så jag visade de och då var de glada med mig, haha tack för det! 
Vi gick upp till min svenska lärare och jag berättade för henne, fick en stor kram. Hela den dagen var perfekt, både mina föräldrar blev super glada. Tillomed så började min styvmor att gråta när hon läste det. Det var många som reagerade jättebra och jag blev riktigt stolt över detta. 
Jag kände mig så underbart glad att det här hände och kunde inte rikitgt beskriva min glädje med ord, fick bara lite ryckningar av glädje då och då. 
 
Min insändare kom med i tisdags, alltså den 31 december! 
 
Och här har ni den... 
 
 
 
Som ni ser hör inte bilden till min insändare eller det under mitt namn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback