Inte eller?

Sitter nu hemma hos pappa och funderar på att gå och lägga mig. Eller jag funderar inte på det utan jag vet att jag ska gå och lägga mig. Är super trött... Kanske ska läsa lite innan jag somnar? 
Imorgon är planerna att jag ska gå i skolan som vanligt och kanske träffa en kompis, Tyra! Roligt, hade tänkt att jag skulle åka och gymma men tror inte jag klarar av det än. Vill verkligen inte riskera att bli förskyld igen om jag redan nu är förskyld. Är täppt i näsan men har inte ont i halsen, vet inte om det är värt det... Hm... Något att fundera på kanske. 
 
 
Ovasett att jag ser människor som tränar och jag känner att jag också vill göra det så ska jag nog lyssna på min egna kropp, säger den nej så är det ett nej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback