Jag är snäll

Fick en kommentar här på bloggen där någon frågar om jag kan lägga ut det jag fick i födelsedagspresent. Absolut kan jag det. Men jag vill fortfarande veta vem du är och varför du vill det. Som alltid menar jag inte att det är något dåligt med att ställa mig en fråga. Jag blir super glad och jättesmickrad över att ni kommenterar. Men jag är så nyfiken att jag gärna vill veta vem ni är. 
Men ja jag ska göra det. Har dock inte fått min brors födelsedags present till mig än då han behövde byta skorna (jag fick skor dvs av honom) som tyvärr var för stora. Men när jag får tillbaka de så ska jag fixa det. 

Jag ska fortfarande fixa att fota mitt rum. Tyvärr så är jag lite seg och ja... Det är inte kul att fota i mörker heller. 
Men snart så! 
 
Anonym - kan du fota allt du fick i present? 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback