Jobbigt

Sitter väldigt mycket och tänker på att nu kan jag fota snön på det här sättet. Men sen kommer jag fram till att min fina kamera inte riktigt fungerar. Vet inte vad som hände med den, men ska nog gå och kolla nästa vecka hos någon som kan laga den.
 
Jag har ju lovat att fota mitt rum hos pappa och mina födelsedagspresenter, men på grund av att kameran är sönder så kanske detta dröjer ett tag. Håll ut! 
 
Men från det till något helt annat. Idag så snöar det, för er som alltså inte ser detta och behöver veta. Men det vräker ner! Oj oj, nästan två decimeter snö här i Haninge. Jag är super taggad på att åka pulka, snyft. Har inte gjort det än och jag som har tjatat. Kanske att jag gör det med Alex om jag lyckas få med honom ut i snön... 
Jag ska iallafall ta med mig mina täckbyxor så jag slipper frysa. 
 
Om ni ska ut i snön, tar ni på er täckbyxor då eller går ni bara ut i vardagskläder t.ex jeans? 
 
 
Så här mycket snö var det i Lindvallen, Sälen när jag var där den 26-29 december 2013, mycket mer snö nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback