Kyrkan

 
Idag har varit en rikitigt intressant dag. Gick i skolan till ungefär tjugo i tolv då pappa och Fia hämtade mig med bilen och vi åkte in till Odenplan, eftersom vi var tidiga så gick vi in på indiska men sedan så gick vi till Gustav Vasa kyrka för att fira min styvbrors sjuksköteske examen med Röda Korset som han har pluggat i. Jättehäftigt var det och jag var helt imponerad av kyrkan. Även hans flickvän tog examen samtidigt som ni ser på en av bilderna. 
Efter att vi hade varit i kyrkan så sa vi grattis och åkte vidare, vi lämnade av Fia hos honom och jag och pappa åkte vidare hem för att hämta hundarna och gå ut på en promenad. Tog försäg bara en liten promenad och gick sedan tillbaka hem till Leo (styvbrodern) som hade några där. Trevligt! Märkte tyvärr när jag var där att min kamera hade gått sönder. Ja ni läste rätt, min älskade kamera har gått sönder. Men det finns inte mycket att göra åt det, får lämna in den på lagning. 
 
Nu har jag förflyttat mig från pappas och Fias lägenhet på Södermalm till min brors lägenhet i Haninge. Hm... Där alltså inte min bror bor utan min kära mor bor för tillfället då min bror är i Schweiz och åker snowboard och har det bra. Mysigt för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback