Lär somna tidigt

Hej alla Goa och glada! Idag har varit en dag med massor av saker som stått på schemat. Roligt har det varit iallafall.

Dagen började med att jag kom till skolan och hade naturkunskap. Satt och gjorde en PowerPoint till ett framförande som jag och min grupp ska ha. 
Efter den lektionen så var det dags gör idrott och äntligen så var det gymnastik på idrotten. Jag hade personligen jätteroligt! 
Efter idrottslektionen så skyndade jag mig tillbaka till skolan för att där träffa min morfar som ville se hur mitt gymnasium ser ut. Så det var kul. Var med honom i kanske en kvart och sedan så åkte han tillbaka hem och jag gick på lunch. 
Efter lunchen hade vi samling i klassen vilket betyder fika-fredag och idag var det Astrid och Engla som hade köpt massor av goda fika saker.
Sen hade vi en lektion som var väldigt seg, nämligen naturkunskap andra gången för idag. Hmmm... Alla var sjukt trötta. Men det gick. Vi slutade lite tidigare och jag och tre klasskompisar begav oss till Friskis gör att gymma. Som tur i tog det väldigt snabbt att komma dit så jag hann träna längre än bara 20 minuter som jag trodde jag skulle få gymma. Skönt. Sen tog jag en lång dusch och fixade mig. Hann dock inte torka mitt hår så det frös på än gång när jag kom ut. 

Men nu sitter jag i bussen på väg till Alex! 

För er som inte har fönster så snöar det jättemycket... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback