Mitt rum hos mamma.

Fick en kommentar igår där en anonym person frågade om jag inte kunde fota mitt rum och visa för er. Självklart kan jag det! Tråkigt bara att du som kommenterade det här var anonym, för jag tyckte det verkligen var en rolig idé och jag är inte den som dömer någon för att kommentera något sånt. Så fortsätt med att kommentera fast med ditt namn gärna och har du lust att berätta vem du är så är det bara att höra av dig på något socialt media. 
Jag kan faktiskt berätta för er att jag själv kommenterat andras bloggar med sånt här, det vill säga att jag har frågat om de inte kan visa sina rum då jag tycker det är intressant. Dock har jag lagt till mitt namn och min blogg så de vet vem det är. 
Men som sagt här har ni det! 
 
Anonym - Kan du fotografera ditt rum hos din mamma och lägga upp bilder?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Österberg

Kan du fota hos din pappa också? (:

Och sen, jag kommer inte ihåg om du gjort det eller inte, men om du inte gjort det. Kan du göra en review 2013 och berätta lite, med bild på och sånt? (:

2014-01-03 @ 14:55:19
URL: http://osterbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback