Nu kan jag sova med gott humör.

Jag kom fram till en sak ikväll. Det var nämligen så att jag fick en liten "läxa" när jag åkte tidigare från skolan. Egentligen var det samma sak som jag skulle gjort i skolan bara att jag fick ta med mig den hem. 
Men saken var så att jag fick huvudvärk och tänkte att jag kanske skulle gå och lägga mig och läsa ur min bok. Min mor tyckte att detta var en smart idé men jag kom fram till att det inte alls var det och bestämde mig för att göra "läxan" nu på kvällen och jag är väldigt glad över att jag gjorde det. 
För det första så har jag det gjort och behöver inte oroa mig över det något mer och för det andra så hinner jag bli snabbare färdig imorgon när jag ska till Alex.

Så jag har ett litet tips till er och det är faktiskt att göra det som ska göras istället för att hålla på att stressa och gå runt och tänka på det hela tiden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback