Nyårsafton

 
Här har ni några vackra bilder från min nyårsafton. Tyvärr så verkar inte resten av bilderna jag vill ska komma upp kommer upp så jag får ta de i något annat inlägg. 
Men nu till min nyårsafton. Jag måste först börja med att säga att jag hade det fantastiskt! Åh så kul jag hade. 
Dagen började med att jag vaknade upp med min fina kille hos mig. Vi tog det jättelugnt på dagen och sen framåt tre-fyra tiden så stressa jag jättemycket med att försöka göra mig klar. Satte på mig min klänning och sminkade mig fint. När klockan var tolv i fyra så märkte jag att vi skulle vara hos honom om då 12 minuter, dvs fyra. Hm... Stressade ännu mera och sedan runt fem så var vi hemma hos honom. Men då kunde vi ta det riktigt lugnt då gästerna som skulle dit var lite sena. 
Men när de kom så åt vi och hade det trevligt. 
Vi var ganska många ungdomar där, vi var sju styckna från början och sedan slutade med att vi var sex. Vi råkade nämligen tappa bort en tonåring... Nej så hemska är vi inte... Utan han valde att åka till en annan kompis. 
Och var av en av dessa ungdomar inte riktigt var en ungdom utan en sjuåring så blev vi tillslut fem styckna kvar. Haha... 
Men vi hade jättetrevligt! De åkte hem 01:25, tyvärr! 
 
Imorse vaknade jag tio över elva. Ja ni läste rätt... Förstår inte hur länge jag kan sova. Alex sov till åtta... Haha stackarn som låg och väntade på att jag skulle vakna. Men han kunde ha väckt mig, men jag är glad att han inte gjorde det för sova det behövde jag! 
Vi har faktiskt inte gjort något speciellt idag, vi har bara tagit det lugnt hela dagen! 
Men nu sitter jag hemma hos mig och han hos sig, tyvärr! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback