Paradiset

Idag vaknade jag med att jag snorade en massor. Så kan man också vakna min kära vänner. Men jag gjorde iallafall en macka och ett glas med drickbar youghurt. Har dock inte ätit/druckit upp det än men jag ska, snart... 
 
Idag är planerna att jag och mamma ska gå på en massa visningar. Intressant lär det bli, de visningarna lär ta några timmar så jag får förmodligen mobilblogga. 
Mamma och jag vill kolla på en massa visningar för att mamma vill flytta närmare landet. Men vi får se hur det ser ut och hur långt det är till olika tunnelbanerstationer och pendelstationer. Vi får se! 
 
Visste ni att när jag inte bloggar så tänker jag på vad jag ska blogga och sen så blir jag för det mesta att jag sur på mig själv om jag inte bloggar på ett tag och så längtar jag lite på att blogga. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback