Prata med mig.

Idag när jag var och gymmade på friskis så hände en sak som jag blev super glad över. Det var nämligen så att jag stod vid en maskin och vilade lite då jag tränar på maskinen ett tag och sedan så vilar jag och tränar på maskinen igen och upprepar det tre gånger. Dock var det så att när jag stod och vilade bredvid maskinen så kom det fram en äldre man till mig och frågade om jag var klar med maskinen. Jag svarade lite skämtigt och det ledde till att vi stod och pratade ett litet litet tag tills jag kom fram till att vi kunde dela på maskinen, det vill säga att när jag tränade så vilade han och så tvärt om. Eftersom det var maskinen han ville ha. Jag blir verkligen så glad när människor kommer fram till mig och är trevliga, dessutom så hjälpte han mig att peppa mig att ta ännumera vikt. Hur bra är inte det!  
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback