Skorna gör susen

Så då sitter jag i mitt rum och fryser. Jag kom in genom ytterdörren för ungefär 30 minuter sen så varför fryser jag. Det är en fråga som jag kommer undra länge... 
Men nu är jag iallafall hemma igen efter dagens äventyr. Fick skjuts till Friskis av pappa så var klar att träna ungefär kvart över två och då kämpade jag på. Kom fram till att jag hade glömt mina träningskor hos mamma så jag tränade armar och lite mage istället. Härligt att vara tillbaka efter jullov. 
Efter cirka en timme så ringde pappa och sa att han snart skulle vara där för att hämta mig. Nej ni får inte tro att han åker fram och tillbaka för att lämna av mig och hämta mig. Utan han jobbade i närheten medan. 
 
Imorgon tror jag att jag ska träna igen. Eftersom jag inte har skor i morgon heller så får jag väl träna armar igen. Inget problem för mig... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback