Sommar och sol

Denna dag är bra. Lite motgångar har det varit, jag ska inte ljuga men jag får försöka att inte tänka på de och om jag ska tänka på de så får jag tänka rätt helt enkelt. 
Orkar inte berätta om vad gjorde i skolan, det är ändå inte intressant att veta om vad jag har haft för lektioner. Men roligt hade jag ändå. Utan om att varit med på lektionerna så har jag även pratat med mina fina vänner vilket har varit riktigt kul. Låter som jag inte pratat med mina kompisar förut, haha, men det har jag. 
Åkte till ringen för att kolla på en blus på H&M och fick samtidigt träffa en av mina klasskompisar kompis som var helt otroligt gullig och snäll. Men gick sedan hem och nu sitter jag här i min sackosäck och tänker, luktar mat i köket som jag inte hjälpt till något med, den godaste maten. 
 
 
Sommar sol och sena kvällar med grillning och mys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback