Sov tills nu?

Nej jag sov inte tills nu, tro inte på det. Utan jag har bara haft en massa att göra så jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn än. Men nu gör jag ju det så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga. 

För att ni ska förstå vad jag har gjort idag så kan jag berätta att jag har varit på ett äventyr. Haha... Jag har nämligen åkt med pappas tjej till sadelmagasinet för att hitta en sadel till hennes häst/hästar.
Vi åkte därifrån med tre nya sadlar. Ni får inte tro här heller att hon köpte alla... Utan det är så att hon lånade tre sadlar för att kunna använda de på hästarna. Så vi får se hur det går med det.
 
Men nu sitter jag i min säng och vet verkligen inte vad jag ska göra. Hade tänkt att jag skulle åka till gymmet och träna idag igen, men jag skulle ha åkt dit med pappa men det blir nog inte av då han har ont i ryggen. Jag skulle kunna ta mig dit men vet inte om jag kan eller hinner. Känner att jag har lite ont i huvudet också. Skulle gärna vilja men som sagt tror jag inte att jag hinner. Hm...
 
 
Världens finaste vovve. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback