Träning och att glömma...

Jag glömde helt att göra ett till inlägg igår. Vet inte riktigt hur det gick till men när jag låg i sängen och skulle sova så kom jag på det. Jahaja tänkte jag och blev lite sur på mig själv att jag bara hade glömt det. Men nu får det bli flera inlägg idag hoppas jag. 
 
Var iallafall på gymmet igår med Tyra. Det var riktigt skönt att träna och hade inte ett dugg ont i halsen och kände mig bara allmänt frisk, dock gav jag mig inte på att konditionsträna utan jag styrketränade bara. Men jag kan berätta att jag har riktigt träningsvärk i min rumpa idag. Trevligt... Jobbigt när ens skola ligger på tredje våningen och det är långa trappor! Ouuuff... 
Men det fick väl bli träning i det också. Ska tillbaka till gymmet imorgon vad jag vet och träna då också. Men då kör jag nog mest armar. 
 
Föresten så använde jag mig för första gången mina nya träningskor som jag fick i födelsedagspresent av min storebror Johan. Jättesköna var de! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback