Visning

Igår så hämtade mamma upp mig Götgatan. Trodde nästan att jag inte skulle få upp bildörren då den hade fryst fast, men efter att ha tagit i lite så gick det vägen. Men sedan såg åkte vi iväg till den första visningen, den var helt okej vilket 2 av fyra var ungefär. Men vi var iallafall på som sagt fyra visningar vilket var spännande men oj vad mycket människor det var. Förstår inte riktigt hur det kan vara så många men men...
Jag och mamma tog även varsin kokt korv inne på OKQ8 då vi var hungriga och inte riktigt ville ha något mer. Perfekt! 
 
Så såg vår dag ut, en massa visningar! Den sista lägeheten vi kollade på var nog bättre än de andra tyvärr låg den en bit ifrån tunnelbanan vilket är ganska synd. Men ändå ganska trevligt! 
 
Efter visningarna så åkte jag och mamma och tankade på statoil. Mamma köpte även två semlor som vi åt när vi kom hem sen så låg vi i varsin soffa och kollade på en jättebra film som jag just nu har glömt bort vad det var för film. Ska ta reda på det...
Sen åt vi god mat, potatis och kotletter med bearnaisesås. Efteråt var det självklart dags för att diska. Hm... Diska hur går det när man inte har något vatten eller avlopp? Jo vi fick plocka ihop allt och ta med det ner till byggboden där mamma stod och diskade förhand. 
Senare på kvällen kom pappa och hämtade mig och vi åkte in till stan.
 
 
Min fina mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback