Börja dåligt - slutade bra

Hej och välkomna tillbaka ni som kikar in här! Idag har varit en riktigt jobbig dag för mig, jag hoppas verkligen eran har varit bättre. Jag började jobba 10.00 imorse och min morgon fram till ungefär 12.30 var verkligen sämst. Det var jätterörigt. ÅH usch, jag var verkligen redo att gråta och jag ville bara sjunka igenom gjorden för att jag skämdes såå mycket bara för att det gick dåligt. Men efter min lunch så gick det mycket bättre. Fick också jobba över 25 minuter men 15.25 gick jag till omklädningsrummet och bytte om. Skönt. 
 
Åkte till mamma efter jobbet ett snabbt för att hälsa på henne då hon var hemma i stan idag. Det var också kul, men var sedsn tvungen att snabbt ge mig iväg hem för att jag och pappa hade tvättstugan idag, så nu har jag rena kläder! 
 
Alex kom hem till mig idag också! Jättemysigt, vi åt god middag tillsammans och bara hade det allmänt bra. Vi slutade med att äta jordgubbar sedan sprang han iväg till pendeln. 
 
 
Ja han har ett fint pussmärke på sin hals 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback