Nästan

Åt (nästan) precis upp en chokladkaka och jag är mer än nöjd. Fifasen vad gott! Mums. Jag har dessutom sett klart en av mina favorit filmer genom tiderna som heter Pappa Polis. 
Finns ingen bättre "barn" film. Helt fantastisk. Tror tillomed att det finns en uppföljare men är inte säker, måste ta reda på...
 
Annars så har jag haft en fullspäckad dag. Gick upp åtta imorse och hoppade in i duschen hemma hos Alex, när jag duschat klart så gick jag ner och ser att Alex's mamma har gjort pannkakor. Hur gott som helst! 
Sedan begav jag mig till bussen och klockan 10.20 var jag framme i Nynäshamn, för att ta båten till Gotland. Mötte upp min faster Eva på pendeln så fick sällskap till Gotland.
Väl framme så hämtade pappa mig med motorcykeln och vi åkte ner till huset/gården.
 
Sedan dess har jag inte gjort så jättemycket förutom det jag berättat. 
 
Låtsas planerar lite saker gör jag också! 
 
 
Min faster och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback