Ni är bäst - tack!

Just nu sitter jag på tåget på väg hem till Stockholm. Jag har haft en underbar vistelse i Göteborg och ville inte riktigt åka hem, men jobbet kallar imorgon. Iallafall så har jag shoppat em massor. Men det tänkte jag att ni får se senare, i lite bilder. Mer än och ha shoppat så har vi varit riktiga turister, åkt runt och kollat stan och för min del lärt mig hur det ser ut. Kul! 
Har dessutom ätit fantastiskt god middag hemma hos de vi bodde hos, så tack till er ;-) Hade hur kul som helst vid matbordet och grät lite tårar för att allt var så kul, så tack så jättemycket Magdalena, Mats, Klara och Fabian - ni är bäst! Förstår ni vad mina middagar kommer vara tråkiga i fortsättningen nu? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback