Njuter

Tjolahej på er! Idag har varit en fantastisk dag. Det har varit sjukt varmt och jag har för första gången detta år hoppat från bryggan och som många har skrivit som kommentar på mitt facebook inlägg: "lite sent för första doppet tycker jag". Jo ni! Läs igen! Det är alltså mitt första HOPP i från bryggan, annars har jag gått i då jag mest badat på Gotland, där finns det inte så många hoppställen att hoppa ifrån.
 
Sedan fick jag även en kommentar av Rebecca här på bloggen, hon skriver att jag ska fota min shopping från Göteborg. Det hade jag faktiskt tänkt på att göra så jag hoppas att det kommer upp imorgon! Måste bara lyckas ta  lite bra bilder ;-) 
 
Annars då? Jo jag befinner mig på landet,  Trosa det vill säga, med min mamma. Jag kom hit igår kväll då jag jobbade igår. Jätteskönt! Nu är jag ledig till åtminstonde måndag och ska njuta i solen. Mmmmm, me like.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback