Tåg

Nu har jag för första gången fått åka tåg sedan jag var 3 månader gammal. Och jag ÄLSKADE det, hur mysigt som helst, trevligt, praktiskt och man kunde gå runt om man ville vilket är sjukt skönt. Men både jag och min mamma märkte att vissa saker är väldigt irriterade, så här får ni lite punkter på det. 

Negativa saker:
• Folk som pratar högt i telefon, har ni ingen uppfostran? Hur kan ni sitta och skrika ut om era relationer, möten eller privat liv? Tror ni att vi andra på tåget har någon lust att höra om det? Vi vill sitta i lugn och ro. 

• Ni människor som sitter och sjunger eller skriker till andra på tåget, hallå? Samma sak där, vi andra vill inte höra. Viska hellre. Visa respekt för de andra på tåget.

Annars så måste jag säga att jag som sagt älskade att åka tåg, helt underbart kul och lärorikt. Skulle gärna vilja göra om det så tro inte att det negativa jag skrev över gjorde så att jag inte vill åka tåg igen, för jag vill gärna åka tåg igen.

Tack min fina mamma för att du tog ut mig på detta underbara äventyr! 




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lägg upp bilder på vad du shoppade! :)

2014-07-18 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback