Ursäkta dig... Nej mig

Nu är den lilla semestern slut och jag sitter på bussen på väg ner till Trosa. Men innan det så har jag jobbat nio timmar. Vilket gick bra! Kom hem runt halv 11 från Gotland igår. Har ju varit där sen i lördags och i tisdags kom Katrin ner så jag hade ingen lust att blogga. Men vi har haft det riktigt nice! Dock så var jag en expert på att göra mig illa haha, helt sjukt hur mycket jag gjorde mig illa. Men men, måste betytt att jag hade det sjukt kul och levde ut till fullo!
 
På måndag så reser jag iväg i tre dagar. Och vart ja det får ni se då! Men kul ska det bli, måste bara komma ihåg att ladda över mina bilder från mobilen till datorn så jag kan ta bilder när jag är där jag ska. ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback