Avokado

Idag så åkte jag till Friskis och Svettis i Skrapan för att testa på det gymmet. Där är det bara ett gym, på andra friskis och svettis så brukar det finnas gruppgumpa och andra pass. Det är inte heller så stort på detta friskis. Spännande att testa på något nytt.
 
Dock så fick jag så otroligt ont i min rygg så jag blev lite ledsen och rädd över det, hatar att ha ont i ryggen. Men jag fortsatte att träna fast lungt. Tränade i ungefär 1 och 1/2 timme och stretchade tjugo minuter. Var extra noga med min stretchning idag eftersom jag hade så ont. För övrigt så hade jag inte bara ont i ryggen utan lite överallt, var dessutom otroligt trött. Men nu ska jag sluta klaga! 
 
Dagen har annars varit grymt bra. Gick och handlade med pappa och sedan så åt vi blodpudding med bacon, avokado och gurka. Var otroligt gott att äta avokado, var så himla sugen på det nämligen. Goooott gottt! Avokado ska jag äta imorgon med. Föresten så ska jag på utbildning på McDonalds imorgon. Jättespännande! Jag har gjort  ett tidsinställt inlägg som ni kan läsa imorgon runt klockan tolv. ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback