Dag 2

Idag var min andra dag på gymmet. Hur kul som helst! Tycker verkligen att det är skitkul och det är grymma arbetare där som är schyssta och roliga. Också väldigt många som hjälper mig! 
Men dag 2 på McDonalds betydde även att jag åt där andra gånger på två dagar. McWrape med meny, cola och pommesfrities. Vet inte vad jag känner för det om jag ska vara ärlig. Har inte heller tid för att träna och nu låter jag idiotisk. Det är inte så att jag inte brukar äta onyttigt, det är bara det att jag inte brukar göra det till lunch två dagar i rad.
 
Ikväll blir det fotboll!!! Sista hemma matchen för Hammarby innan Hammarby tar ett sommarupphåll, de spelar mot Gais. Det ska bli grymt kul att gå på matchen. Går med pappa och en nära vän till familjen.
 
// Gårdagens måltid //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback