Denna dag är kärlek

Denna dag har redan varit helt underbar. Har gjort massor av bra saker hela dagen och jag har haft det jättebra, började dagen med att vakna kl. 11.05 av mitt alarm som jag ställde för säkerhetskull men tänkte att jag inte
skulle behöva använda det. Men herregud så skönt det var att sova länge. 
Men när jag väl stutsade upp ur sängen så begav jag mig med cykeln farande till gymmet.
Hur skönt som helst var det att träna, jag tränade både mage och rumpa. Så jag hoppas på lite träningsvärk imorgon. 
Sedan cyklade jag hem och satte på lite nudelvatten. Väntade på att det skulle börja koka samtidigt som Alex kom hem till mig. Och ungefär samtidigt så började vattnet koka. 
Pussades lite på min pöjk och väntade på att nudlarna skullle bli klara sedan så åt jag de ute på balkongen. Sedan har jag och Alex inte gjort jättemycket, myste och pysslade lite med mina scrapbook grejer. Jättekul faktiskt. Sedan vid halv sju så började vi göra mat, spagetti och köttbullar fick middags menyn bestå av.
Efter middagen spelade vi även kort och sedan tio i åtta så gick han till bussen. 
 
Jag började då att städa hela mitt rum. Städade och städade kan man kanske inte säga... Eller jag dammsög inte. Men jag torkade av bokhyllor, sängbordet och skrivbordet och städade lite lådor.
Det var faktiskt kul också... Känns konstigt... Hm... ;-)
 
 
- Tog nyss denna bild från balkongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback