Detta med att orka allt

Utom att mina ögon vill säcka ihop så mår jag bra. Har haft en fantastisk lång-helg på mitt underbara landställe och än en gång förälskat mig i det. Tänka sig att jag har det så bra. Att jag är så lycklig lottad som har det fina stället att åka till. Jag skrev inget igår då jag helt enkelt inte hade tid. Jag kommer inte helt ihåg vad vi gjorde men förmodligen hade vi det bra, jag kommer ihåg att jag och Alex metade ute på bryggan vilket var totalt hopplöst och brottades på studsmattan. Dessutom satt vi ute under tak (försök lista ut den) och åt god grillad middag. Klyftad potatis i ung och grillat kött, tack! 
 
Men för att ni ska få njuta lika mycket som jag så ska ni få lite bilder så fort jag laddat upp de på datorn. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback