FYRA – Min familj

FYRA – Min familj
 
Oj min familj. En underbar, knasig, rolig och lite svårt förstående familj är vad vi är.
Mina föräldrar är separerade (då de aldrig var gifta) sedan 7 år tillbaka, det vill säga 2007. Jag var alltså 10 år gammal. I min familj består det av en mamma, en pappa, en bror och en syster. 
Och nu kommer det komplicerade. 
Jag har alltså en syster som är 18 år äldre än mig och är min halvsyster, hon är min pappas andra barn då han har två. Mig och min syster Jessica. Jag har aldrig bott ihop med min syster eftersom
hon är så mycket äldre än mig.
Sedan är min bror 8 år äldre än mig och är min mammas andra barn. Mig och min bror Johan då. Min bror Johan har jag bott tillsammans med, även efter mina föräldrar separerade då min bror bodde kvar i villan vi alla hade bott i. Medan min mamma och jag (på halvtid) flyttade till en lägenhet.
 
Finns inte så mycket mer att berätta om, jag blev en liten sladdis som var efterlängtad och som bodde i en fin villa nära skogen och hade/har en grymtbra uppväxt. 
 
 
Min pappa och min bror Johan. 
 
 
Johan och jag.
 
 
Min morfar och min bror Johan. 
 
 
Min mamma och jag. 
 
 
Min syster Jessica, jag (väldigt fin) och min pappa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback