Hemma

Tjohej på er! Nu är jag hemkommen från Gotland. Eller rättare sagt så kom vi hem igår kväll och jag somnade nog vid 12-tiden så det blev alltså inte sent. Sedan vaknade jag klockan 10 så jag är inte alls trött! Skönt! Tänkte strax gå iväg till gymmet för att trötta ut mig där, men innan ska jag gå ner i tvättstugan och se om det finns någon tvättid. Har ganska mycket smutsig tvätt nu när jag varit på Gotland och jag ska snart åka tillbaka dit så jag måste ha rena kläder tills dess. 
 
Har absolut inget att säga just nu. Men när jag kommer hem så ska jag först duscha men sedan så kan jag skriva något kul. Eller berätta mer om min vistelse på Gotland? Vi får se! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback