Jaha ska jag blogga också?

Hej på er! Igår hade jag en stressig dag. Slutade i skolan ganska tidigt och drog då hem och sedan till gymmet. Det gick inte alls bra där... Efter ett tag hämtade pappa upp mig och han skjutsade mig hem till min syster och systerson. Jag gick ut med Liam i lekparken och var där i ungefär 1 timme och en kvart. Åkte sedan hem och åt middag med pappa och Fia. Sedan skjutsade pappa mig till Flaten där jag var med en massa kompisar. Vi var där ett bra tag och det slutade med att vi kom till McDondlas Sköndal. Där hämtade dock pappa upp mig och jag gick å sov.

Vaknade upp 11:40 och började blöda näsblod... Jaha? Aja. Åt frukost och begav mig till skolan där jag egentligen inte behövde vara men jag glömde en uppgift så fick åka dit ändå. Men kul var det. Fick se alla studenter när de gav sig ut på flaken. Var så glad för deras skull! 

Nu sitter jag på landet. Jag och mamma såg nyss en grym serie, Prey heter den och finns på SVTPlay och första avsnittet försvinner idag 23:59 så skynda er att se den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback