Mina dagar och tips

Hej och förlåt för sämst uppdatering! Som nog inte många av er vet eller så vet många av er att jag befinner mig på Gotland just nu. Kom ner i går natt och igår var det så otroligt fint väder att jag låg på stranden med två kompisar, Cora och Emma, och solade å badade hela dagen. Så otroligt skönt! Men innan jag låg på stranden och gottade mig så plockade jag fullt med jordgubbar i min styvmammas land. 
 
 
Idag har det verkligen spöregnat, jättetrist!! Men vi har haft och göra ändå... Hmmmm... Eller vi var på en marknad i några minuter, lastat av massor av trä till en kompis till familjen och tittat slut på min serie - gråt!! Jag tipsar er verkligen om världens bästa serie. 
 
 
SE DEN!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback