Om mig

Namn: Ida Broman Ullman

Ålder: 17

Längd: 179,5 cm

Sko-storlek: 40

Född: 1997

Bor: Stockholm

Tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, duktig på att formulera mig, kämpig

Tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kan lätt missförstå saker, kan vara högljud, kan börja överdriva väldigt lätt. 

Vad är du rädd för? Att börja bråka med någon 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Utseendemässigt: Mina ögon och kanske ögonbryn? 

 

Det roligaste jobbet du haft/har? Har precis fått mitt första jobb, vilket jag glömt att berätta...

Har du körkort och egen bil? Moppekörkort och nä

När tar du ditt körkort? Gissar att med körkort menas det bilkörkort och det tar jag när jag fyller 18 år.

När grät du senast? Kommer inte ihåg...

När skrattade du senast? Idag

Vem åkte du bil med sist? Pappa, farmor, Jessica, Liam och Kim. 

Vem åt du mat med sist? Många då jag var på studentfirande.

Vem sov du hos sist? Alex 

Vem sov hos dig sist? Alex

Vad var du rädd för när du var liten? Allt, förutom krypp och skita ner mig

Vad ville du, som liten bli när du blev stor? Haha oj, väldigt mycket: frisör, ambulansförare, doktor, polis, brandman, författare, repoporter.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? När jag var liten var det fler gånger, sedan har jag ju besökt när jag höll på med min skolios men jag kallar inte riktigt det för att vara patient. Sedan har jag varit på akuten, men aldrig inlagd. 

Värsta smärtan du råkat ut för? Jag vet inte riktigt...

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv? Min framgång i skolan och med vänner, min pojkvän. 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv? Absolut finns det saker, men jag vet inte riktigt vad.

Har du någonsin sportat? Japp, gymnastik, judo, dansat, badmintion och handboll.

 

Någon du ser upp till? Många, för det mesta de som jag för tillfället tycker om...

Vad finns alltid i din handväska? Tamponger 

Har du varit utomlands någon gång? Ja absolut

Vilken plats var finast? Kroatien, Turkiet/Thailand eller Egypten

Största stad/städer du varit i? Vet inte om jag varit i så många stora städer... 

Har du någonsin tagit eller provat droger? Nej.

Rökt?  Nej.

Snusat? Nej.

Druckit? Nja.

Har du piercing eller tatuering? Hål i öronen.  

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask? Bra personlighet, rolig, retligt, gullig och höra av sig.

Finaste komplimang du fått? "Du är en bra vän", kommer inte ihåg så många. 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång? Det vet jag inte, förhoppningsvis inte. Men om jag tänker efter så förmodligen. 

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång? Ja

 

Storstad eller landet? Beroende på, men både två

Hamburgare eller pizza? Hamburgare

Kött eller fisk? Kött

Hund eller katt? Kan inte bestämma

Aftonbladet eller Expressen? Aftonbladet

McDonalds eller MAX? McDonalds

Vin eller öl? Inget

Charter- eller skidsemester? Charter

Sverige eller utlandet? Utlandet

Sport eller nyheter? Nyheter

Hockey eller fotboll? Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Har de bra personlighet? Men Alex är mörkhårig

Sommar eller vinter? Sommar

Vår eller höst? Vår

Flyg eller tåg? Flyg

Bil eller buss? Beror på vart jag ska... 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback