Rödbränd...

Denna dag har varit kärlek rakt igenom. Underbar dag. Började klockan nio i Hellasgården. Där stod det på schemat att vi skulle spela brännboll, ha seminarium, redovisning och bara njuta. Och fyfan vad jag njöt. Tack alla. Hade jättekul. Jag, Molly, Ellen och Jessica var de första för att ha seminarium och det gick grymt. Sedan njöt vi bara av dagen. Vi spelade kubb jag, Kevin och André mot Molly, Ellen och Jessica. Mitt lag vann självklart väldigt överlägset. Efter det så tränade jag lite i utegymmet med Filip. Och sedan var det dags för lunch vilket jag åt med Martin och sedan kom Ellen och Molly. Där satt jag i ungefär tre timmar med ett litet avbrott då vi skulle ha uppspelning av en sak i idrotten som handlade om livräddning. Vilket också gick bra! Sedan kom även Alexander dit. Och efter det var det dags för året första dopp, ja tack! Najs. Dock har jag bränt mig som sjutton... Vilket ni ser på bilden under...
 
Tack världens bästa klasser för denna dag, Sahara - Himalaya. 
 
 
- Vit och röd, bra kompo där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback