Run forest run!

Med en riktigt huvudvärk då jag har varit korkad och knäckt min nacke på fel sätt så har jag ändå varit ute och sprungit. La mig på en tennisboll ett tag innan jag sprang så det nackonda och huvudvärken släppte lite, men herregud vad det var skönt att springa och bra gick det! Och när det började regna så var det helt underbart att springa. Men samtidigt som det var som bäst så tappade jag min mobil, klantigt. Krasch sa det och det jag tänkte var "jaha där har jag flera tusen att betala för sprucken skärm" men näää du! Men ändå gick det bra, så tack för det mitt braiga skal ;-)
 
Annars har dagen i skolan flyttit på,jag har för samhällskunsap och alltså mitt prov. Det känns som det gick bra, svarade på allt iallafall. Efter det så gjorde jag klart min svenska och var klar i skolan klockan halv elva. Runt elva så gick jag ner med en kompis och åt lunch, jättegott. Ris och korvstroganoff. Jag var hemma runt tolv och då ett litet tag efteråt kom pappa och hämtade mig för att åka till IKEA, pappa ska handla lite saker till en kund. Sedan släppte han av mig och jag gick då hem och gjorde mig ordning för att springa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback