Så här knasig är jag idag

Men tjena. Idag är det den andra juni. Jo jag tackar jag. Om 12 dagar har jag sommar lov. Hallå! 12 (!!!) dagar. Ja!!! Dagen började underbart (eller började och började - första lektionen), jag får glädjetårar i mina ögon när jag fick se mitt prov svar från naturkunskapen. Jag är så otroligt stolt över mig själv och hur mina betyg har stigit och hur min glädje över att vara i skolan har ökat. 
 
Efter skolan iallafall så gick jag ner till Sickla Köpkvarter och träffade Nicole. Hade jättekul med henne även fast hon hjälpte mig och plugga. Men det tackar jag för, eftersom jag kan mer nu än jag kunde innan. Har prov imorgon... Men just nu känns det bra som jag sa. 
 
Sitter just nu och kollar på Top Model, ska snart börja ta bort sminket och göra mig redo för sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback