SJU – 10 saker ni inte visste om mig

Då jag hade väldigt mycket att göra igår så laddade jag inte upp denna igår, men ni får den nu :-D
 
SJU – 10 saker ni inte visste om mig
 
1. Jag köper nästan aldrig några nya kläder och om jag köper nya kläder så håller jag mig till billiga butiker. 
 
2. Jag har väldigt svårt för att slänga saker, som tillexempel gamla leksaker eller nallebjörnar som jag hade när jag var liten. Vilket resulterar i att jag nu 17-år gammal har alldeles för mycket nallebjörnar i mitt rum. Jag har för tillfället 22 gosedjur i mitt rum. Oj.
 
3. Jag är besatt av namn, jag älskar att veta olika namn och vad folk heter och även deras mellannamn. När jag var yngre hade jag en bok där jag skrev i namn som jag letade efter på nätet, sedan kunde jag göra topplistor på de namnen jag gillade mest. Ett långt tid var Liam mitt favoritkillnamn och det är vad min systerson heter idag. Min hund heter tillomed det i mellannamn, vilket jag bestämde långt innan min systerson föddes.
 
4. Igår cyklade jag och min mamma flera mil, jag har räknat ut till 10,3 km nu... Och då har jag bara räknat till Enskede från Tyresö. 
 
5. Jag kan bli helt facinerad av att titta på teater, kan sitta och bara glo och tycka det är jättehäftigt att de som spelar teatern är så duktiga. Jag kan även bli helt facinerad av vacker natur, vackra solnedgångar, mina katter och min familj. Bara för att allt och alla är så bäst. 
 
6. Jag älskar (ish, ibland det vill säga) att testa på nya saker. Oftast är jag lite försiktig och osäker i början men tillslut så släpper jag loss och bara har kul.
 
7. Jag kan både älska och hata överraskningar. Beror ju självklart vad överraskningen är, men i största allt så är det mitt humör och mina planer som bestämmer om jag ska vara glad eller inte haha. Har jag något planerat och någon överraskar mig så har jag ibland svårt att släppa det jag redan planerat. Men i största allt så tycker jag om att bli överraskad. 
 
8. Jag ÄLSKAR att träffa nya människor. Få lära känna nya människor är jätteintressant, få höra vad de har för intressen är tillexempel jätteintressant. Och även fast jag är lite blyg i början så släpper det efter ett tag. 
 
9. Jag kan bli fast vid saker som tillexempel en bra serie, ett bra spel eller något som jag tycker är kul att göra. Men ibland kan jag också bara helt plösligt sluta att göra det jag höll på med. 
 
10. Jag har väldigt väldigt mycket åsikter och jag älskar att få föra fram de på ett sådant sätt som ett tal. ett seminarium eller ett blogginlägg/insändare osv. Jag tycker även oftast det är roligast att få föra fram en åsikt som jag har fått valt ämne själv i. Om man tänker i skolan så får man inte alltid välja vad man ska skriva om eller prata om men om jag får det så går det fort och åsikterna bara flödar om mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback