Sol och regn det är allt jag vill ha?

Klockan är alldeles strax fem och här sitter jag framför datorn och hör mamma nynna samtidigt som hon lägger in ved i vedspisen. Men varför sitter jag inne? Jo det har varit dåligt väder hela dagen, en sekunden så har det varit ösregn och andra så har det varit skinande sol så pass att jag legat med bikini på studsmattan... Jaha.
Ideén var egentligen att jag skulle åka hem idag. Men jag fick ett svar på sms av min chef där det stod att jag inte behöver jobba denna vecka. Så istället är jag kvar på landet med mamma till på onsdag.
På torsdag har jag planerat att åka till Gotland. Mys!
 
En sak jag har tänkt på ganska mycket är hur mycket jag saknar min kamera. Så fort jag får min lön så kommer jag att försöka fixa den. Åh min fina kamera. Eller så kanske jag samlar ännumera pengar till att köpa en helt ny?
Har inte riktigt bestämt mig än...
 
 
En bild från imorse med min fina katt

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :D
Ida

2014-06-24 @ 02:08:57
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback