SOMMARLOV

SOOOOOOMMMAAARLOOOOV!

God bless America. No.
Idag fick jag ett fantastiskt efterlängtat sommarlov, så jag har väntat. Men ändå kan jag inte rikitgt tro på det, känns lite konstigt.
 Kom iallafall hem från skolan runt 12 tiden och fick den trevliga suprisen att mamma hade lagat pannkakor. 
Hon är solklart bäst, jag som var lite grinig och trött för stunden sken upp och tog glatt åt mig bland pannkakorna. 
Fick även en present av både henne och pappa. 
Ni ser på bilden nedan, vad den innehöll och vad som står på.
Men den innehöll en körlektion nere på Tyresö trafikskola. 
AHhhh, hur kul och bra som helst. Så den ska jag ta vä hand om. 
 
Annars så har jag typ inte gjort något alls... Är trött som sjutton men aja, ska förmodligen ut och träffa lite kompisar ikväll vilket är superkul. Men jag har ännu inte bestämt mig var, så får nog bestämma mig snart...
 
Och mamma och pappa när ni ser detta, ni är bäst, tack så mycket! Jag älskar er jättemycket ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback