TBT 2001

Hejsan! Hoppas ni har haft en bra dag, har ni?
Själv har jag varit i skolan och städat och fixat, gick och pantade burkar med Molly från klassen som de har sparat i en kartong. Det blev 110 kr, även fast jag trodde det skulle bli mer. Men det var najs, sedan hade vi sammarbetsövningar för att vinna 2000 kr till klassen så vi kan göra något kul nästa år.
Men jag skämde ut mig totalt, bajskorv också. 
Aja bara ta en nypa salt och fortsätta att vara jag och ibland blyga jag. 
 
Efter skolan så träffade jag Tyra och spenderade några timmar med henne. 
Det var superkul, vi spelade en massa kortspel och pratade en massa. 
Och det var ganska längesen vi träffades så det var kul att äntligen få träffa henne. 
Men nu är det dags för John Blund. 
 
 
TBT 2001
Söt eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback