Tre dagar

Jag har haft så mycket för mig dessa dagar att jag tillomed glömt att blogga. Eller jag har inte glömt - jag har bara inte haft tid. Men det är väl något positivt? Hihi. 

Tänkte iallafall inte skriva ett långt inlägg om allt utan istället skriva lite om varje dag så får ni bilder till det. Najs va? 

Fredag: Sveriges nationaldag! Jag gjorde egentligen ingeting speciellt  denna dag. Jag var så seg i hela huvudet, så jag bara satt still... Nej men. Tillslut så kom jag ut och då gjorde jag något fantastiskt (enligt mig). Jag körde för första gånget (?) morfars blåtbåt själv. Jag som är så rädd för djupt vatten tyckte det var så kul. Jag körde runt på sjön och bara njöt. Jag rode dock runt mina katter i båten först. 


Lördag: På lördagen hände det mycket. Upp tidigt och bara att göra sig iordnig och packa. Vi (jag och mamma) lämnade först av min bror i Vagnhärad då han skulle vidare på eget. Sedan åkte vi efter mycket virande på fel ställe till en loppis på Mörkö för att fynda lite. Jättekul hade jag det. Vi var där i kanske två timmar och åt en macka och Festis också. 
Efter det körde mamma mig till Södertälje Hamn där hon släppte av mig (tack mamma för skjutsen!), jag gick på pendeln och satt på den i 30-40 minuter hem till Söder. När jag väl kom hem så var jag så trött att jag la mig i sängen ett tag. Men sedan fixade jag god lunch - filmjölk med äpple i och en macka med gurka på. Sedan duschade jag mig och fixade till mig och mötte upp mina kompisar Linn och Rebecca på tunnelbanan. Vi begav oss till Lidingö! Väl framme så gick vi in på Ica och bestämde vad vi skulle ha. Jag tog kotletter. Sedan träffade vi Uma och Julia och köpte lite saker tillsammans. Efter det gick vi hem till Uma och grillade. Mums!!! 








Söndag: idag är ju då söndag... Har inte så mycket att säga om idag. Jag somnade ju ganska sent igår då jag kom hem runt ett. Vaknade runt halv tolv idag. Och nu ska jag nog mest plugga och sedan åka till farmor. Om jag får tid så ska jag kanske också träffa en kompis men vi får se..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback