Idag

Vad har jag gjort idag? Jo jag har pluggat hela dagen, från ungefär elva till klockan sex. Det har gått helt okej, tänkte gå igenom lite av det jag skrivit ner för att kunna det extra mycket. Har både läst 19 sidor i min samhällskunskapsbok och gjort instuderingsfrågor. Hmmm... Aja! Tog en kvarts rast genom att gå ut i solen och stå där det lila som fanns kvar innan solen gick ner. 
 
Hade tänkt gymma idag MEN jag vaknade med halsont både idag och igår. Dock gick det över igår och var inte lika ont igår. Så jag bestämde mig för att stanna hemma. Tur det, annars hade jag inte hunnit plugga...
 
Har prov imorgon om EU. Jättesvårt ju! Hur mycket vet man om EU? Hm... Jag visste inte jättemycket och inte mina föräldrar heller. Men det går bra. Har suttit och skypat med Katrin i ungefär 1-2 timmar och diskuterat allt, skönt att göra det för vi får mycket gjort. Skitskönt! 
 
Nu lagar mamma mat, jag började med den så hon får avsluta den ;-) 
 
Ikväll tänkte jag blogga lite, kolla på några avsnitt av serier jag kollar på och om jag har tid tänkte jag spela lite Sims 3... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback