Katt

Godmorgon, godförmiddag, godeftermiddag och godkväll! Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag haft! Gick till bussen imorse med solglasögonen uppe på näsen och bara log mot solen, en helt underbar känsla. Dessutom när jag ser att en kompis sitter vid busshållplatsen så blir man ännu gladare. Fick hjälp av min kompis att plugga till provet som jag hade idag, hon förhörde mig nämligen och det gick super! Efter ett tag så gick tre kompisar till på bussen och dagen fortsatte bra! Kom till skolan och hade samling med klassen. Vår rektor pratade med oss och var fantastisk som vanligt, gillar honom! 
 
Dagen flöt på bra och sitta lektionen så hade jag provet i samhällskunskap som handlade om EU, det gick bra! Åkte hem efter det och fastnad vid nästa plugg vilket fick bli glosor i tyskan som ska vara tills imorgon. Ahap! Jodå det blir nog bra. 
 
Men nu ligger jag här bredvid min katt och funderar på att sova... Hm... Ja! 
 
 
// Ett litet duckface från ni också //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback